بغض لحظه هايم ,غربتي است كه تو در ان اشناتريني
اما ديگر به كودكانه هايم ايراد نگير
به دنبال بهانه ها نباش
لحظه هاي با تو بودن را به باد ميسپارم
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۳۸۹/۱۰/۰۲ ساعت 20:36 توسط ستاره
|
اما ديگر به كودكانه هايم ايراد نگير
به دنبال بهانه ها نباش
لحظه هاي با تو بودن را به باد ميسپارم