در من انگار کسی در پی انکار من است
یک نفر مثل خودم عاشق دیدار من است
یک نفر ساده چنان است که از سادگیش
میشود یک شبه دل برد به دلدادگیش
راستی ,ای بیرنگتر از ایینه یک لحظه بایست
ایا این شبح همه شب تصویر تو نیست
اگر این حادثه هر شب تصویر تو نیست
پس جرا رنگ تو در ایینه اینقدر یکیست
حتم دارم که تویی این شبه اینه پوش
عاشقی جرم قشنگیست به انکار مکوش
ان شبح که همه شب افت جانم شده است
ان الفبا که همه ورد زبانم شده است
اینک از پشت دل اینه پیدا شده است
او تماشاگه این سیل تماشا شده است
ان الفبای دبستانی و دلخواه تویی
عشق من ان شبح شاد شبانگاه تویی
این شعر قشنگ تقدیم به تو که شاد ترین و عزیزترین شبح زندگیم هستی حیف که باور........
+ نوشته شده در شنبه ۱۳۸۹/۱۰/۱۸ ساعت 19:2 توسط ستاره
|