به تو كه صادقانه به خانه ام امدي و صادقانه بيرون رفتي
اي مهتاب
اگر نگاهش به تو افتاد به او بگو
كه يادش در دفتر من,در شعبان همه ي زندگي ام
جاودان خواهد ماند
تا ياس هاي كوچكم در غربت احساس بيگانگي نكنند
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۸۹/۱۰/۰۱ ساعت 12:41 توسط ستاره
|